شهرهای زیادی وجود داردکه در زمینه تولید مخازن میکسر فعالیت دارند. اما شرکت آریان ساز در دورود واقع در استان لرستان، با توجه به نوع نیاز شما و در کیفیت فوق‌العاده بالا با قیمتی بسیار مناسب، این مخازن را تولید می‌کند. شما هم اگر به مخزن میکسر دار نیاز دارید، می‌توانید نوع مخزن مورد نیاز خود را با تمامی ویژگی‌های آن برای کارشناسان و متخصصان تولید کنندگان ما مطرح کنید و حتی این شرایط نیز وجود دارد که اگر بخواهید از مشاوره‌های مرتبط ما استفاده کنید و  چیزی که لازم است را سفارش دهید تا برای ساخت آن اقدام شود. همچنین می‌توانید از طریق سایت نیز هر چه را که نیاز دارید درخواست دهید.

مخزن میکسر دار چیست؟

تولید کنندگام در بخش‌‎های تولیدی و صنعتی، از مخزن میکسر دار  برای ترکیب چند محصول با یکدیگر و یا شکست مواد استفاده می‌کنند. این مخازن می‌توانند هر نوع مواد جامد و مایع را ترکیب و مخلوط کنند. این تجهیزات براساس مواد متغیر هستند زیرا با توجه به ویژگی‌های ماده مورد نظر طراحی و تولید می‌گردند. برای مثال در برخی فرآیندها به دلیل فشار بالا، به یاتاقان تحت فشار بالا و با دمای داخلی بالا نیاز است. از مخزن استیل در صنایع دارویی و شیمیایی استفاده می‌شود و برای ساخت این میکسرها  از ورق ۳۰۴ و ۳۱۶ و همزن ضد انفجار استفاده می‌گردد.

 

مخزن میکسر دار چیست؟

انواع میکسر صنعتی

  • میکسر استیل:میکسر استیل صنعتی طول عمر بالایی دارد. این نوع مخزن از استیل ضد زنگ تولید می‌شود که برای حمل انواع مایعات و پودرها دارای کاربرد می‌باشد و به‌صورت تک جداره، دو جداره و سه جداره طراحی و تولید می‌شود.
  • میکسر پلی اتیلن: از میکسر پلی اتیلن برای نگهداری اقلام مختلف در مدت زمان طولانی استفاده می‌شود. میکسر پلی اتیلن برای میکس مواد شوینده، مواد رنگی، رزین و تجهیزات مرغداری و … کاربرد دارد. از ویژگی‌های مثبت این نوع میکسرها مقاومت در برابر مواد نفتی، اسیدها و نور آفتاب است.
  • میکسر آهنی:برای میکس کامل انواع مواد در حجم‌های بسیار بالا از میکسر آهنی استفاده می‌شود زیرا گردش دو جهت پره حول محور یک شفت در دو مسیر مخالف، توانایی ترکیب کردن دو یا چند مواد یا پودر را در زمان کوتاه فراهم می‌آورد.
  • میکسر دو جداره یا چند جدارهدر میکسرهایی که به فرآیند دما نیاز است برای گرم کردن از جداره‌ها خارجی مپل شانه تخم مرغ و ژاکت شاده استفاده می‌شود و در برخی میکسرها نیز کویل داخلی کاربرد دارد، در برخی از میکسرها که چند جداره هستند، در تولید و فرآیند محصول بعد از افزایش دما برای راندمان بالاتر از جداره خنک‌کن نیز استفاده می‌گردد. در سیستم‌های مخزن میکسر سه جداره عایق حرارتی از جنس پشم سنگ می‌باشد.

مخازن میکسر استیل

مخازن میکسر استیل، نوعی از مخازن فولادی ضد زنگ هستند که در این مخزن‌ها مواد مخلوط می‌شوند و با هم زدن با همزن به یک واکنش خاص می‌رسند. مخازنی که دارای یک همزن هستند را می‌توان در تمام صنایع ممکن چه در صنایع شیمیایی، چه در صنایع رنگ و چه در فرآوری مواد غذایی استفاده نمود. تانک هایی که کاملا جدید هستند و یک همزن دارند امکان دارد که بسیار گران باشند. علی‌الخصوص اگر برای تولید به چندین میکسر مخزن استیل نیاز دارید. بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید مخازن میکسر استیل ساخته شده از فولاد ضد زنگ براق می‌باشد. این مخزن‌ها علاوه بر اینکه با بهترین کیفیت متقاعد کننده هستند، یک جایگزین مقرون به صرفه نیز محسوب می‌شوند. پس یک مخزن ساخته شده از فولاد ضد زنگ کاملا هم جدید نیست. برای انتخاب مخزن میسکر استیل مناسب کارتان، لازم است به ویسکوزیته محصولی که قرار است در همزن مورد هم زدن قرار گیرد، توجه کنید. زیرا با توجه به ویسکوزیته‌ای که محصول دارد لازم است از همزن‌های مختلفی استفاده گردد.

مخازن میکسر ما نه تنها دارای کیفیت بالایی هستند، بلکه به‌صورت جداگانه و همه‌کاره نیز می‌باشند.

 

مخازن میکسر استیل

۸ نکته مهم در هنگام خرید مخزن میکسر

  1. طراحی مناسب سیستم حرارتی
  2. طراحی پارو و همزن‌ها
  3. انتخاب و طراحی ابعاد مخزن
  4. انتخاب نوع متریال
  5. ساخت یاتاقان دقیق
  6. برند موتور
  7. برند گیربکس

کاربردهای مخزن میکسر دار  در صنایع

یکی از مهم‌ترین صنایعی که امروزه به‌طور گسترده از مخزن میکسر دار استفاده می‌کندصنایع آرایشی و بهداشتی هستند. این میکسرها برای تولید و ساخت انواع مواد آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارند و از آن‌ها برای ترکیب کردن مواد اولیه موردنیاز برای ساخت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده فراوانی می‌شود. از دیگر صنایع بسیار مهمی که مخزن‌های میکسر دار در آن کاربرد دارد صنایع خمیر و کاغذ می‌باشد که در این صنعت نیز برای ترکیب مواد و میکس آن‌ها از این نوع مخازن‌ استفاده می‌گردد.

کاربردهای مخزن میکسر دار در صنایع

در کل خوب است بدانید که امروزه در بسیاری از صنایع شیمیایی از این مخزن‌ها استفاده می‌گردد و نهایت بهره را از مزایای آن‌ها می‌برند. از مهم‌ترین دلایل این موضوع نیز این می‌باشد که مخزن‌های میکسردار مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند و به همین دلیل با قرار گرفتن در مقابل مواد شیمیایی، آسیب چندانی به آن‌ها وارد نخواهد شد. از دیگر صنایع محبوبی که از مخزن‌های میکسردار در آن استفاده می‌شود صنعت غذایی و تولید مواد غذایی می‌باشد. صنایع داروسازی، خودروسازی و … نیز از موارد دیگری هستند که این مخازن کم‌وبیش در آن‌ها کاربرد دارد.

Rate this post