عملیاتی که با استفاده از دستگاه برش لیزری روی متریال مختلف مانند آهن، استیل، مس و… انجام می‌شود خدمات برش لیزر یا لیزر کات نام دارد. برش لیزری سرعت بسیار بالایی دارد، به همین دلیل است که از روش‌های دیگر متمایز شده است. از ویژگی‌های این روش، قابلیت برش انواع ورق با ضخامت‌های مختلف می‌باشد. برش لیزری دارای دقت بسیار بالایی است و با استفاده از آن  می‌توان کارهای بسیار ظریف و حساس را انجام داد. به خاطر همین ویژگی‌های خوب برش لیزری است که در صنایع مختلف با استقبال خوبی روبرو شده است.

خدمات برش لیزر

کاربرد دستگاه برش لیزر بستگی به هدف و محصولات تولیدی کارگاه یا کارخانه دارد. از دستگاه‌ها  برش لیزری در سه بخش اصلی استفاده می‌شود:

 

خدمات برش لیزر

حکاکی بر روی متریال‌های مختلف: حکاکی یکی از خدماتی است که به ظرافت و دقت بالایی نیاز دارد. پس بهتر است حکاکی روی فلز با استفاده از دستگاه‌های دقیقی مانند دستگاه برش لیزری که با برنامه‌های کامپیوتری کنترل می‌شوند، انجام گیرد. از حکاکی در مواردی مانند تولید لوازم تزیینی، قطعات، تجهیزات پزشکی و موارد بسیار دیگر استفاده می‌شود. در حکاکی، بخشی از سطح قطعه توسط دستگاه برش لیزری برش داده می‌شود و عمق حکاکی نیز توسط نرم‌افزار تعیین می‌شود.

برش: با استفاده از دستگاه برش لیزری می‌توان برش مواد مختلفی را انجام داد. برای انجام برش باید از دستگاه‌های قوی‌تری استفاده شود. روشی که برای برش در تولید قطعات صنایع مختلف و کارخانه‌ها استفاده می‌شود، بسیار مهم است. استفاده از دستگاه برش لیزری در صنایع مختلف باعث بالا رفتن سرعت و صرفه‌جویی در زمان شده است.

سوراخ‌کاری و حفاری: اندازه سوراخ و حفره توسط مته و دریلی که در دستگاه استفاده شده است، تعیین می‌شود. از دستگاه برش لیزری می‌توان در صنعت هوا فضا و تولید قطعات الکترونیکی برای سوراخ‌کاری استفاده کرد.

حکاکی با استفاده از برش لیزری

جنس قطعه در استفاده از دستگاه اهمیت ندارد. دستگاه برش لیزری می‎تواند به‌راحتی و با دقت انواع فلزات را برش دهد و نقش مهمی در افزایش کیفیت نمای وسایل فلزی دارد. در تولید قطعات تزئینی از دستگاه برش لیزری به‌طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. بسیاری از تزئیناتی که در بازار مشاهده می‌کنید مانند قاب‌ها، تزیینات ساعت دیواری، درب ساختمان و … با استفاده از این دستگاه‌ها ایجاد شده‌اند. تزئیناتی که با استفاده از این دستگاه ایجاد می‌شوند، تمیز و بدون نقص خواهند بود. برای تولید پنجره‌ها و درب‌های نقش‌دار نیز از این دستگاه استفاده فراوانی می‌شود.

حکاکی بر روی فلزات با استفاده از دستگاه CNC قابل انجام است، همچنین با تغییر عمق برش دستگاه می‌توان آن‌ها را برش داد. شرکت‌های بسیاری وجود دارند که یک نمونه اولیه را می‌سازند تا بتوانند محصول اولیه را ارائه دهند. با کمک خدمات برش لیزر می‌توان به راحتی یک نمونه اولیه ساخت.

 

حکاکی با استفاده از برش لیزری

چرا آریان ساز؟

تقریبا تمامی مراکزی که خدمات لیزر صنعتی را ارائه می‌دهند، دارای خدماتی شبیه به هم می‌باشند. اما امروزه مشتریان به دلیل محدودیت‌های زمانی و پیچیدگی نیازها معمولا نیاز به دریافت خدمات لیزری در مدت زمان کوتاه با کیفیت مناسب دارند. مجموعه آریان ساز با داشتن پرسنل باتجربه و حرفه‌ای این مزیت را به مشتریان ارائه می‌دهد که سفارشات حتی پرتیراژ مشتریان خود را با سرعت بسیار بالا و کیفیت عالی و همچنین  قیمت مناسب در اختیار عزیزان قرار دهد. مجموعه آریان ساز با در اختیار داشتن مدرن‌ترین و قوی‌ترین دستگاه برش لیزر با قابلیت برش لیزر بر روی انواع فلزات آماده ارائه خدمات به صنعت‌گران محترم می‌باشد. ما در شرکت آریان ساز آماده ارائه خدمات ارزشمند و باکیفیت به شما مشتریان عزیز هستیم.

خدمات برش لیزر فلزات آریان ساز

آریان ساز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های پیشرو در صنعت برش لیزر مفتخر به ارائه خدمات برش لیزر فلزات می‌باشد. خانواده بزرگ آریان ساز با در اختیار داشتن برترین و به روزترین دستگاه‌های برش لیزر فلزات به شما عزیزان خدمات برش را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می‌دهد. ما در مجموعه آریان ساز برش انواع فلزات مانند آهن ، استیل ، برنج ، ورق  را برای مشتریان انجام می‌دهیم. اگر نیاز به این خدمات دارید بهترین گزینه برای شما انتخاب آریان ساز است. مطمئن باشید که از انتخاب خود پیشمان نخواهید شد.

خدمات جدید قابل ارائه در حوزه برش لیزر فلزات در آریان ساز

  • ساخت تابلوهای نوری پلکسی گلاس
  • آماده کردن تندیس عکس و حکاکی تصویر بر روی انواع متریال
  • ساخت استندهای اسم تزئینی پلکسی گلاس
  • لایت باکس نوری کریستالی
  • و…

مراحل ارائه خدمات برش آریان ساز به مشتریان

  1. ارتباط مشتری با واحد فروش
  2. دریافت نقشه و یا تحویل طرح درخواستی به مجریان
  3. ارائه مشاوره
  4. صدور پیش فاکتور که در آن هزینه بر اساس میلی‌متر مربع، طول و ضخامت برش محاسبه می‌شود.
  5. دریافت متریال
  6. تاییدیه چیدمان قبل از برش
  7. نمونه سازی
  8. شروع برش
  9. تسویه و تحویل محصول به مشتری

سفارش خدمات برش لیزری  آنلاین

برای سفارش خدمات برش لیزر آنلاین آهن، برش لیزر ورق، برش لیزر استیل، برش لیزر برنج، برش لیزر گالوانیزه، برش CNC می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت آریان ساز با ما تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهید. سفارش برش لیزر در آریان ساز هم به‌صورت آنلاین از طریق سایت و هم از طریق ثبت در واتساپ و یا مراجعه حضوری قابل انجام می‌باشد.

قبل از اینکه سفارش خدمات برش لیزر خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید باید توجه داشته باشید که میزان حداکثر برش لیزر بر روی انواع ورق‌های فلزی از قبیل آهن، مس، گالوانیزه، استیل، برنج، آلومینیوم، آلیاژهای مختلف؛ متفاوت می‌باشد و این موضوع به جنس، سختی آن و نوع ورق بستگی دارد.

نمونه  کار خدمات برش لیزری فلزات مجموعه آریان ساز

نمونه کار خدمات برش لیزری فلزات مجموعه آریان ساز نمونه کار خدمات برش لیزری فلزات ساعت نمونه کار خدمات برش لیزری درب

نمونه کار خدمات برش لیزری فلزات

Rate this post