در مجموعه آریان ساز انواع خدمات برش لیزر آهن از ضخامت 5/0 میلی‌متر تا ۱۲ میلی‌متر ارائه می‌شود. مشتریان محترم می‌توانند انواع طرح برش لیزر آهن را برای ما ارسال کنند و یا در صورت نیاز طراحی توسط ما انجام شود و سپس برای برش لیزر آهن اقدام شود. برش لیزر آهن قابل انجام روی انواع ورق آهن می‌باشد: برش لیزر ورق سیاه، برش لیزر ورق آهن روغنی، برش لیزر ورق آهنی اسید شور، برش لیزر ورق آهن سفید و … . تکنولوژی برش لیزر آهن به‌گونه‌ای است که برشکاری بسیار باکیفیت و بادقت انجام می‌شود و هیچ‌ نوع پلیسه یا ذوب‌شدگی در محل برش آهن وجود ندارد.

محصولاتی که با برش لیزر آهن می‌توانید تولید کنید

همان‌طور که بیان کردیم، برش لیزر آهن از ضخامت ورق آهن 5/0 میلی‌متر تا ۱۲ میلی‌متر قابل انجام است، بنابراین شما می‌توانید انواع طیف محصولات را با برش لیزر آهن تولید کنید. برخی از محصولاتی که می‌توانید با برش لیزر تولید کنید شامل موارد زیر می‌باشند:

  • برش لیزر قطعه صنعتی
  • برش لیزر درب حیاط
  • برش لیزر درب پارکینگ و برش لیزری درب آهنی
  • برش لیزر آهن برای نمای ساختمان
  • برش لیزر قطعه دکوری
  • برش لیزر آسانسور
  • برش لیزر قطعات
  • برش لیزر آهن برای لوازم خانگی
  • و …

برش لیزر چیست؟


مزیت برش ورق آهن با لیزر نسبت به برش پلاسما آهن

مزیت برش ورق آهن با لیزر نسبت به برش پلاسما آهن

به دلیل اینکه که تکنولوژی به کار رفته در برش لیزری، نور لیزر است در نتیجه کیفیت برشکاری آهن و همچنین دقت و سرعت برش در این روش نسبت به سایر روش‌ بالاتر است. در روش پلاسما برای برش آهن هم زمان برشکاری آهن طولانی‌تر است و هم کیفیت برش آهن نیز پایین است. درواقع کاربرد اصلی این نوع برش‌ها بیشتر برای ورق آهن با ضخامت‌های بالاتر از ۱۵ میلی‌متر می‌باشد.


روش‌های برش لیزری مخصوص فلزات


قیمت برش لیزر آهن

مبنای قیمت برش لیزری ورق آهن، فاکتورهایی مانند مقدار طول برش لیزر و ضخامت ورق آهن است. ما بر اساس طرح برش لیزری که شما می‌خواهید، میزان برشی که نرم افزار تعیین می‌کند را به شما اعلام می‌کنیم. قیمت برش ورق آهن در مجموعه آریان ساز در کنار کیفیت برش لیزر عالی که در برش ورق مورد نظر وجود دارد و تحویل به موقع سفارش خدمات برش، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد.

برای اینکه به‌طور دقیق از قیمت‌ها آگاهی پیدا کنید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت آریان ساز ذکر شده است تماس بگیرید.

قیمت برش لیزر آهن

برش لیزر آهن ارزان و با کیفیت

هر چه میزان و حجم برش‌ها افزایش پیدا می‌کند در نتیجه هزینه برش نیز برای مشتری  افزایش پیدا می‌کند. افزایش حجم برش و قیمت بالای آن‌ها باعث شده است تا صنایع به دنبال راهی برای برش لیزر آهن ارزان اما با کیفیت باشند. باید به این موضوع توجه کنید که برش لیزر آهن ارزان ممکن است باعث کاهش کیفیت برش شود بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی به این موضوع دقت کنید که ممکن است با کاهش قیمت نتوانید برش با کیفیتی داشته باشید. اگر برش لیزر آهن ارزان و باکیفیت را از مراکز معتبر بخواهید، نتیجه و خروجی کار به‌طور قطع با نیاز شما متناسب خواهد بود. پس پیشنهاد ما این است که به سراغ مراکزی بروید که دارای اعتبار چندین ساله هستند و از انتخاب هر مرکزی خودداری کنید.

برش لیزر آهن با کیفیت و با قیمت مناسب

همان قدر که اهمیت برش لیزر آهن با قیمت مناسب بالا است به همان اندازه نیز کیفیت این برش نیز مهم است. یک برش لیزر آهن با کیفیت دارای مزیت‌های فراوانی است، این موضوع حتی از قیمت‌ها نیز مهم‌تر است. انجام برش لیزر آهن با کیفیت و با قیمت مناسب تنها توسط مراکز معدودی انجام می‌شود و اغلب مراکز اگر کیفیت برش ورق آهن را بالا ببرند، هزینه‌ها را نیز افزایش می‌دهند. زیرا برش لیزر آهن به تجهیزات و دستگاه‌های مناسبی نیاز دارد، این تجهیزات و دستگاه‌ها باید از نوع مدرن و با کیفیت باشند تا بتوانند برش قابل قبول و با کیفیتی را ایجاد کنند. علاوه بر این موارد، نیروی انسانی نیز در کیفیت برش لیزر بسیار تاثیرگذار است. هر چه نیروی انسانی حرفه‌ای‌تر و باتجربه‌تر باشد، کیفیت برشی که ارائه می‌دهند نیز افزایش پیدا می‌کند. برش لیزر آهن با قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالا را از مجموعه آریان ساز بخواهید. این شرکت تجهیزات متعدد و فراوانی برای برش لیزر آهن را در اختیار دارد و همچنین با بهره‌گیری از پرسنل با  تجربه خود می‌تواند کار را با کیفیت و سرعت بالا به مشتری تحویل دهند.

برش لیزر آهن با کیفیت و با قیمت مناسب

مراحل سفارش خدمات برش لیزر ورق آهن در مجموعه آریان ساز

شما می‌توانید با استفاده از دو روش حضوری و یا آنلاین سفارش خدمات برش لیزر خود را در آریان ساز انجام دهید. بعد از ثبت سفارش خدمات برش لیزر آنلاین در ۴ مرحله زیر و در کمترین زمان صورت می‌پذیرد:

  1. طراحی: اگر خودتان طرح برش لیزر آهن دارید می‌توانید از طریق سایت و یا واتساپ طرح مورد نظر برش خود را برای ما ارسال کنید. اما در صورت نداشتن طرح اختصاصی، می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا طرح مد نظر شما در کمترین زمان طراحی و به شما پیشنهاد شود.
  2. تایید طرح برش: قبل از انجام عملیات برش لیزر ورق آهن، باید تمامی جزییات طرح خود را تایید کنید تا در مرحله بعد نیز برش لیزر انجام شود.
  3. انجام برش لیزر آهن: بعد از تایید طرح برش، برشکاری لیزر ورق آهن در کمترین زمان انجام می‌شود.
  4. ارسال سفارش: بعد از انجام عملیات برش، محصول نهایی برش خورده برای شما ارسال می‌شود.

برای سفارش برش لیزر آهن می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت آریان ساز با ما تماس بگیرید و با هماهنگی قبلی برای سفارش برش لیزر آهن اقدام کنید.

5/5 - (4 امتیاز)